brturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 hiç tutulmadı diye biliyorum ama ? hatta bir ülkede geri toplandı sanki 12 ler. almaktan vazgeçtim herkes alma diyor yan sanayi vs.
Hocam İphone 12 128GB Kullanıyorum. Ek olarak 200GB Ek Depolama kullanıyorum. Telefonun hiçbir sorununu görmedim. Sadece şarjı çok hızlı gidiyor, o da benim kullandığım uygulamalar kaynaklı vb. olabilir. Çevremde de benden başka kullanan pek görmedim, abim İphone 13 aldı, diğer abim önce 14 pro max aldı, 2 ay sonra İphone 16 Pro Max aldı. Dediğim gibi alacaksanız en düşük iphone 12 alabilirsiniz. İçiniz rahat olsun.

Hepimiz sıfır aldık, 16 pro max yurtdışı ziyaretinde alındı sadece.