halı çırpmak yasak mı?
43
●2.396
- 27-08-2024, 08:44:51Hocam arada 1 kere halı çırpılsa neyse Üst komşunun Canı sıkıldıkça çöpünü balkondan aşağı çırpıyor Ayıp değil mi zaten Antalya nın sıcağında Bunalıyoruz Bir de insanların çöpünü temizlemek doğru geliyor mu sizce Ekmek kırıntısı vs hepsi bizim balkona dökülüyor kıl tüy çöp sürekli gürültü yapıyorlar yine çok ses etmiyoruz Onu geçtim sigara içiyorlar balkondan aşağı izmarit kül ne varsa atıyorlar geçen motoruma baktım sigaranın külleri motorun koltuğuna dökülmüş sizce bu normal miAspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:47:51hocam çöpmüş, sigaraymış tabi ki olmaz haddini bildirmeniz lazım bu tür şeylerde, Fakat koltuk çekmekmiş falan olağan şeyler bunlarselimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:53:00İnanın çok ses yapıyorlar ona yine eyw diyoruz ama balkondan çöp toz ekmek kırıntısı gibi şeyleri çırpmalari sürekli evdeki çöpü balkondan çırpmalari apartman da ki çoğu kişi bu konudan rahatsız en son sigara izmaritleri için konuşulmuş tu ama yine 1 adet kül tabağı almak yerine balkondan aşağı döküyorlar insanları anlamak zor gerçektenAspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:54:33bunlar ev sahibi mi kiracı mı hangi muhit burası büyük şehir belediyesinden yardımcı olayım ben size hocamselimbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 09:34:25Üyeliği durdurulduişin sonu ya kavga yada iki taraf zorlada olsa birbirini anlar şikayetle kolay kolay bişey olmaz öyle düşünüyorum örnek vereyim antepli olarak yaz mevsiminde bizim burda kazanda aş yaparlar buraya özgü kırsal mahalle olduğu için her evde nerdeyse yaz boyu bi kazan kaynar bazıları tiçarete dökmüş başkalarının aşınıda ücretli pişiriyor mahallede akşam ve sabahları dumandan zor nefes alınıyor kaç defa zabıta geldi ceza yazarız yaşlı insanlar var aslımı felan olanlar var malesef dinlemiyorlar adam 50k da ceza yassan yaparım ihtiyacım var diyor daha ceza alanı görmedim + kışında belediyenin yardım kömürü yanar mahallede haliyle gariban mahalle soba kömüründen de kışın nefes alamıyoruz böyle gidiyor işte
- 27-08-2024, 10:44:27sen yazınca aklıma geldi beAspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardıma giderdik küt küt patlata patlata çırpardık
- 27-08-2024, 13:00:19Eski oturduğum binada üst komşum aynısını yapıyordu sürekli balkondan sallardı Benim balkonum içerde olduğu için ses etmezdim Bi gün çocuğum küçüktü yatak odasında uyuduğu Bi an camın demirliklerine kadar çarptırınca halıyı, çocuk korkarak uyandı bu sinirle çıktım kapısına ende 1 tane sağır dilsiz vardı onu çıkarmışlar kapıya ben içerdekiler duysun diye bağırdım çağırdım polis çağırıcam falan dedim akşama evin büyükleriydi sanırım kapıma gelip özür dilediler o günden sonra asla duymadım görmedim öyle bişey. Bazen korkutmak yetiyo sanırım bence önce polis molis diyip korkutun devam ederlerse şikayet edersiniz.
yardıma giderdik küt küt patlata patlata çırpardık 