işin sonu ya kavga yada iki taraf zorlada olsa birbirini anlar şikayetle kolay kolay bişey olmaz öyle düşünüyorum örnek vereyim antepli olarak yaz mevsiminde bizim burda kazanda aş yaparlar buraya özgü kırsal mahalle olduğu için her evde nerdeyse yaz boyu bi kazan kaynar bazıları tiçarete dökmüş başkalarının aşınıda ücretli pişiriyor mahallede akşam ve sabahları dumandan zor nefes alınıyor kaç defa zabıta geldi ceza yazarız yaşlı insanlar var aslımı felan olanlar var malesef dinlemiyorlar adam 50k da ceza yassan yaparım ihtiyacım var diyor daha ceza alanı görmedim + kışında belediyenin yardım kömürü yanar mahallede haliyle gariban mahalle soba kömüründen de kışın nefes alamıyoruz böyle gidiyor işte