• 27-08-2024, 13:19:05
    #28
    Belli bir gün saat belirlenip o saate yapılması en uygunu. Herkes kendini ona göre ayarlar.
    İletişim kurmak zor değil , Herkes otursun konuşsun.
  • 27-08-2024, 13:32:39
    #29
    Platin üye
    Acı yok Rocky, acı yok...
  • 27-08-2024, 13:33:56
    #30
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam alt katın size ne gibi bi zararı olabilir ki ?
    ses/gürültü anlamında ise ortak bir zaman dilimi belirleseniz komşuluk ilişkilerinizde yoğunlaşır naçizane fikrim
    Hocam herşeyden önce yasak. Eskiden imkanlar yokken bir şekilde kabul edilebilir ama yıl 2024 olmuş halı çırpmak nedir?
    Yani iyi bir vatandaş ve komşu olacaksa önce kurallara uyacak.
    Gerçi ben sokakta aracını yıkayanlara ve bu halı çırpanlara ceza kesildiğini hiç görmedim. Sanırım sadece kanunda var uygulaması yok gibi.
  • 27-08-2024, 14:57:20
    #31
    halıya sigara bastırın yanlışlıkla oldu dersiniz
  • 27-08-2024, 15:05:31
    #32
    Apartmanda halı çırpmak nedir ya? Ben en üst kattayım ve altımda 8 insan evladı daha var. Bırak halı çırpmayı, hani şöyle bişey yersin de üstünde bir kaç kırıntı kalır ya; işte onu bile aşağı çırpma işlemini yapmam. Ayıp diye bişey var. İlerisi görgüsüzlük. Kimse kusura bakmasın. Kimse kimsenin hakkına girmemeli
  • 27-08-2024, 15:11:51
    #33
    1. Çevreyi kirletiyor.
    2. Gürültü ve ses yapıyor.
    3. Altta ki dükkanların veya dairelerinin camlarını kirletiyor.
    4. Medeniyet öğrenmemiş.

    Kibar bir dille süpürge kullanmasını gerektiğini veya halı yıkama firmalarına ulaşması gerektiğini söyleyebilirsiniz. Olmadı şikayet edin, O da olmazsa kafasından aşağı suyu boşalt. Kimin attığını da göremesin.
  • 27-08-2024, 15:40:04
    #34
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ciddi misiniz ? Kadın süpürge çalıştırmıyor olan toz yukarı geliyor. Balkona çıkamıyoruz yahu. Hadi onu geçtim altta dükkan var. Böyle saygısız biriyle nasıl komşuluk kalsın...
    Çalıştığım işyerinin önünde montaj yaparken üst katta balkon yıkayıp bizi ıslatan biri vardı o geldi aklıma.
  • 27-08-2024, 15:44:33
    #35
    Üyeliği durduruldu
    MuratAtayz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam alt katın size ne gibi bi zararı olabilir ki ?
    ses/gürültü anlamında ise ortak bir zaman dilimi belirleseniz komşuluk ilişkilerinizde yoğunlaşır naçizane fikrim

    klasik bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasıncılar...

    Halı çırpmak yasak, belediye ekiplerine şikayet ettiğinizde gelip direkt işlem yapıyorlar.
  • 27-08-2024, 15:51:52
    #36
    İnanmayacaksınız belki ama yasalara göre bu durumun karşılığı olarak hapis cezası bile var.