Apartmanda halı çırpmak nedir ya? Ben en üst kattayım ve altımda 8 insan evladı daha var. Bırak halı çırpmayı, hani şöyle bişey yersin de üstünde bir kaç kırıntı kalır ya; işte onu bile aşağı çırpma işlemini yapmam. Ayıp diye bişey var. İlerisi görgüsüzlük. Kimse kusura bakmasın. Kimse kimsenin hakkına girmemeli