Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ciddi misiniz ? Kadın süpürge çalıştırmıyor olan toz yukarı geliyor. Balkona çıkamıyoruz yahu. Hadi onu geçtim altta dükkan var. Böyle saygısız biriyle nasıl komşuluk kalsın...
Çalıştığım işyerinin önünde montaj yaparken üst katta balkon yıkayıp bizi ıslatan biri vardı o geldi aklıma.