• 27-08-2024, 08:18:12
    #10
    Ek olarak bir çok apartmanda halı çırpma günleri belirleniyor o saatler aralığında insanlar işlerini görüyor. Ama bizim sığırlar uymuyor buna malesef yönetici de bir şey yapmıyor ne yazık ki.
  • 27-08-2024, 08:19:44
    #11
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı sorunu üst komşumda yaşıyorum. Sürekli olarak balkonumun yarısına kadar kapalı halısıyla çarşafıyla uyarınca başlıyor annemmm kusura bakmayın annemmmm lan sirkelemesene işte alerjim var kapım açıp tozun olduğu gibi salonuma doluyor. Yok anlamıyor... Balkonu geçtim yatak odamda da aynı şeyi yaşıyorum sürekli olarak ordan da silkiyor toz olduğu gibi yatak odamda. Sözlü uyarıdan anlamıyor kendimizi tutmayı ne zaman bırakacağız bilmiyorum.

    Aynı sorunu geçen sene üst komşuyla bizde yaşadık. Maalesef kavga ile çözdüm. Bazı insanlar kibar yaklaşımdan anlamıyor.
  • 27-08-2024, 08:22:18
    #12
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu geçen sene üst komşuyla bizde yaşadık. Maalesef kavga ile çözdüm. Bazı insanlar kibar yaklaşımdan anlamıyor.
    Hocam üstümdekiler aile, ailenin gıkı bile çıkmıyor sapık bi anneleri var bütün herşeyi yapan o. Gece saat hiç fark etmeksizin kadına vahiy geliyor bütün masayı sandalyeleri dolapları yerinden oynatmaya başlıyor gart gurt sesler o kadar yoruldum ki. Bir gün gece 3 de uyandım sese duvarı yumruklayıp lan yeter ***** şimdi diye bağırınca durdu. Kavgayla da çözeceğimi sanmıyorum ne desem bilmiyorum valla...
  • 27-08-2024, 08:24:58
    #13
    Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
  • 27-08-2024, 08:25:24
    #14
    Çok rahatsız edici bir şey o kadar balkonu temizliyorum sonra üst komşunun canı sıkılıyor hali çırpıyor tüm çöpü bizim balkona dökülüyor İnsanların çöpünü temizliyoruz gerçekten çok saygısız insan olmak gerekiyor bu şekil davranmak için
  • 27-08-2024, 08:28:29
    #15
    AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
    Siz öyle yapın hocam. Kimsenin tozunu pisliğini çekemem.
  • 27-08-2024, 08:39:35
    #16
    AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
    Hocam balkonunuzun çoğu zaman yarısı bazen de tamamı komşununun halısıyla kapanması sizi rahatsız etmez miydi? Gecenin 1 inde 3 ünde koltuk çekme sesleri süpürge sesleri matkap sesleri. Sizi rahatsız etmez miydi bunlar ?
  • 27-08-2024, 08:42:37
    #17
    Oturduğum apartmanın karşısında bir aile apartmanı var. Gencinden yaşlısına ne yazık ki tüm daireler halı silkeliyor. Hatta kendi aralarında gün belirlemişler. Ayrıca bir daire temizlik yaparsa diğer daire saygı gösteriyor ve halısını silkelemiyor. Harici olarak uyarmamıza ve şikayet etmemize rağmen ne yazık ki değişen bişey olmadı. Saygısızca çöplerini tozların uçuşunu seyrediyoruz. Daha ileri gitsek ne yazık ki istenmeyen şeyler olacak. O yüzden size tavsiyem görmezden gelin hocam.

    Bunu yapan insanın ne kadar bencil olduğu zaten belli. Empati duygusu yok, insanlara karşı en ufak saygısı yok. Bir insanı, insan gibi uyardığın halde inadına yapar gibi yapmaya devam ediyorsa anladığı dil konuşmak değil kısacası.
  • 27-08-2024, 08:43:00
    #18
    Yahu biraz hoşgörü.
    bu saydıklarınızı günü gelecek sizde yapacaksınız