Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
Hocam balkonunuzun çoğu zaman yarısı bazen de tamamı komşununun halısıyla kapanması sizi rahatsız etmez miydi? Gecenin 1 inde 3 ünde koltuk çekme sesleri süpürge sesleri matkap sesleri. Sizi rahatsız etmez miydi bunlar ?