Çok rahatsız edici bir şey o kadar balkonu temizliyorum sonra üst komşunun canı sıkılıyor hali çırpıyor tüm çöpü bizim balkona dökülüyor İnsanların çöpünü temizliyoruz gerçekten çok saygısız insan olmak gerekiyor bu şekil davranmak için