AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
Siz öyle yapın hocam. Kimsenin tozunu pisliğini çekemem.