Bende aynı sorunu üst komşumda yaşıyorum. Sürekli olarak balkonumun yarısına kadar kapalı halısıyla çarşafıyla uyarınca başlıyor annemmm kusura bakmayın annemmmm lan sirkelemesene işte alerjim var kapım açıp tozun olduğu gibi salonuma doluyor. Yok anlamıyor... Balkonu geçtim yatak odamda da aynı şeyi yaşıyorum sürekli olarak ordan da silkiyor toz olduğu gibi yatak odamda. Sözlü uyarıdan anlamıyor kendimizi tutmayı ne zaman bırakacağız bilmiyorum.
Aynı sorunu geçen sene üst komşuyla bizde yaşadık. Maalesef kavga ile çözdüm. Bazı insanlar kibar yaklaşımdan anlamıyor.