Oturduğum apartmanın karşısında bir aile apartmanı var. Gencinden yaşlısına ne yazık ki tüm daireler halı silkeliyor. Hatta kendi aralarında gün belirlemişler. Ayrıca bir daire temizlik yaparsa diğer daire saygı gösteriyor ve halısını silkelemiyor. Harici olarak uyarmamıza ve şikayet etmemize rağmen ne yazık ki değişen bişey olmadı. Saygısızca çöplerini tozların uçuşunu seyrediyoruz. Daha ileri gitsek ne yazık ki istenmeyen şeyler olacak. O yüzden size tavsiyem görmezden gelin hocam.
Bunu yapan insanın ne kadar bencil olduğu zaten belli. Empati duygusu yok, insanlara karşı en ufak saygısı yok. Bir insanı, insan gibi uyardığın halde inadına yapar gibi yapmaya devam ediyorsa anladığı dil konuşmak değil kısacası.