yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu geçen sene üst komşuyla bizde yaşadık. Maalesef kavga ile çözdüm. Bazı insanlar kibar yaklaşımdan anlamıyor.
Hocam üstümdekiler aile, ailenin gıkı bile çıkmıyor sapık bi anneleri var bütün herşeyi yapan o. Gece saat hiç fark etmeksizin kadına vahiy geliyor bütün masayı sandalyeleri dolapları yerinden oynatmaya başlıyor gart gurt sesler o kadar yoruldum ki. Bir gün gece 3 de uyandım sese duvarı yumruklayıp lan yeter ***** şimdi diye bağırınca durdu. Kavgayla da çözeceğimi sanmıyorum ne desem bilmiyorum valla...