halı çırpmak yasak mı?
43
●2.396
- 27-08-2024, 08:19:44krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu geçen sene üst komşuyla bizde yaşadık. Maalesef kavga ile çözdüm. Bazı insanlar kibar yaklaşımdan anlamıyor. - 27-08-2024, 08:22:18Hocam üstümdekiler aile, ailenin gıkı bile çıkmıyor sapık bi anneleri var bütün herşeyi yapan o. Gece saat hiç fark etmeksizin kadına vahiy geliyor bütün masayı sandalyeleri dolapları yerinden oynatmaya başlıyor gart gurt sesler o kadar yoruldum ki. Bir gün gece 3 de uyandım sese duvarı yumruklayıp lan yeter ***** şimdi diye bağırınca durdu. Kavgayla da çözeceğimi sanmıyorum ne desem bilmiyorum valla...yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:28:29Siz öyle yapın hocam. Kimsenin tozunu pisliğini çekemem.AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:39:35Hocam balkonunuzun çoğu zaman yarısı bazen de tamamı komşununun halısıyla kapanması sizi rahatsız etmez miydi? Gecenin 1 inde 3 ünde koltuk çekme sesleri süpürge sesleri matkap sesleri. Sizi rahatsız etmez miydi bunlar ?AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 08:42:37Oturduğum apartmanın karşısında bir aile apartmanı var. Gencinden yaşlısına ne yazık ki tüm daireler halı silkeliyor. Hatta kendi aralarında gün belirlemişler. Ayrıca bir daire temizlik yaparsa diğer daire saygı gösteriyor ve halısını silkelemiyor. Harici olarak uyarmamıza ve şikayet etmemize rağmen ne yazık ki değişen bişey olmadı. Saygısızca çöplerini tozların uçuşunu seyrediyoruz. Daha ileri gitsek ne yazık ki istenmeyen şeyler olacak. O yüzden size tavsiyem görmezden gelin hocam.
Bunu yapan insanın ne kadar bencil olduğu zaten belli. Empati duygusu yok, insanlara karşı en ufak saygısı yok. Bir insanı, insan gibi uyardığın halde inadına yapar gibi yapmaya devam ediyorsa anladığı dil konuşmak değil kısacası.