İnanın çok ses yapıyorlar ona yine eyw diyoruz ama balkondan çöp toz ekmek kırıntısı gibi şeyleri çırpmalari sürekli evdeki çöpü balkondan çırpmalari apartman da ki çoğu kişi bu konudan rahatsız en son sigara izmaritleri için konuşulmuş tu ama yine 1 adet kül tabağı almak yerine balkondan aşağı döküyorlar insanları anlamak zor gerçekten
bunlar ev sahibi mi kiracı mı hangi muhit burası büyük şehir belediyesinden yardımcı olayım ben size hocam