Eski oturduğum binada üst komşum aynısını yapıyordu sürekli balkondan sallardı Benim balkonum içerde olduğu için ses etmezdim Bi gün çocuğum küçüktü yatak odasında uyuduğu Bi an camın demirliklerine kadar çarptırınca halıyı, çocuk korkarak uyandı bu sinirle çıktım kapısına ende 1 tane sağır dilsiz vardı onu çıkarmışlar kapıya ben içerdekiler duysun diye bağırdım çağırdım polis çağırıcam falan dedim akşama evin büyükleriydi sanırım kapıma gelip özür dilediler o günden sonra asla duymadım görmedim öyle bişey. Bazen korkutmak yetiyo sanırım bence önce polis molis diyip korkutun devam ederlerse şikayet edersiniz.