hocam çöpmüş, sigaraymış tabi ki olmaz haddini bildirmeniz lazım bu tür şeylerde, Fakat koltuk çekmekmiş falan olağan şeyler bunlar
İnanın çok ses yapıyorlar ona yine eyw diyoruz ama balkondan çöp toz ekmek kırıntısı gibi şeyleri çırpmalari sürekli evdeki çöpü balkondan çırpmalari apartman da ki çoğu kişi bu konudan rahatsız en son sigara izmaritleri için konuşulmuş tu ama yine 1 adet kül tabağı almak yerine balkondan aşağı döküyorlar insanları anlamak zor gerçekten