AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
sen yazınca aklıma geldi be yardıma giderdik küt küt patlata patlata çırpardık