AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komşuluk ölmüş be, eskiden bi komşu halı çırpıyor olsa alt komşuda üst komşuda hemen yanına gider beraber çırparlardı çamaşır yıkıyor olsa hemen beraber yıkarlardı şimdi herkes bir birinden rahatsız olur olmuş tahammül kalmamış ki.
Hocam arada 1 kere halı çırpılsa neyse Üst komşunun Canı sıkıldıkça çöpünü balkondan aşağı çırpıyor Ayıp değil mi zaten Antalya nın sıcağında Bunalıyoruz Bir de insanların çöpünü temizlemek doğru geliyor mu sizce Ekmek kırıntısı vs hepsi bizim balkona dökülüyor kıl tüy çöp sürekli gürültü yapıyorlar yine çok ses etmiyoruz Onu geçtim sigara içiyorlar balkondan aşağı izmarit kül ne varsa atıyorlar geçen motoruma baktım sigaranın külleri motorun koltuğuna dökülmüş sizce bu normal mi