cihansvlgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
F30 Almalımıyım ?
37
●2.440
- 12-07-2024, 02:44:13Dizel f30 öneririm hocam. Benzinli olan peugot ile ortak motor saf BMW motoru değil kronik sıkıntıları var. Ancak dizel olan has BMW motoru. Ekstra olarak 2015 öncesi motorları dizelde 184 beygir sonrası 190 beygir. 190 beygire geçişte BMW ekstra olarak çeşitli hatalarını da azalttı. Maksimum 150 bin km de almanızı öneririm. Özellikle yaşlılarda bulabilirseniz tadından yenmez gençler biraz hor kullanıyor arabayı. 2 bin dizel motoru çok güçlüdür arkadan itişli olması da arabayı çok keyifli hale getiriyor. Ancak bu güç yanlış ellerde çok kaza yaptırıyor ilk araç olarak kesinlikle önermem alınırsa bile çok dikkatli kullanmalı alan kişi. Ağır hasarlı olmamasını söylememe gerek yoktur diye umuyorum. Harici çok keyifli eğlenceli o fiyata performansına doyum olmayan bir araçtır. Hayırlı olsun şimdiden.
- 12-07-2024, 12:09:56Üyeliği durduruldusosyal medyada boy gösteren hiç bir usta iyi değildir! PR ile ustalık olmuyor malesef. göstermelik bi kaç iş yapıp + piyasada dönen 3-5 bilgiyi kısa video yapıp yemliyorlar milleti.emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum satın alma vs. bi ton konu dönüyor r10'da. memnun olmayıp olumsuz yorum yapanlarıda sildirmek için yine bir çok konu var
- 13-07-2024, 02:26:102012 model, 320d kullanıyorum. 243 binde aldım.
309 bin şuan da hala kullanıyorum ama yakında satacağım. Arabada yazılım da var bu arada. Sürüş, keyfi vs mükemmel. Bakım konusunda gelirsen 3 yılda 50 bine yakın para harcamışımdır ıvır zıvırlarına. Motorda herhangibi bir sorun yok Şuan da. Ama kimse gitmeyeceğinin de garantisini vermez
bütçen çok değilse 220kmye kadar bakabilirsin. En kötü 50-60kya ağır bakımını yaptırır 2-3 yıl kullanırsın. Bütçem var derken 150 bine kadar 320d bakman daha iyi tabiki. İlk aldığım zamanlar altından kalkamazsın, yapamazsın dediler. Valla ben yaptım 😀 kimsenin lafını dinleme, mutlaka bu deneyimi tatmalısın. Aldığında ilk 30 saniye bekle, kapatırken de aynı şekilde. Bakımlarını aksatma. N47 motor bu işin vakkosudur bence. Yakıt konusuna gelirsekte ben tepede bir yerde oturuyorum ve hızlı kullanıyorum genel olarak. Yakıt tüketimim 8.1lt/100km. Sakin kullanımda ve düz bir yerdeysen 6.5-7ltleri görmen çok rahat.
- 13-07-2024, 13:14:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3 Yıl F30 320İ ED 320D kullandım tüm paketlerine bindim. Paranız varsa m sport yada 40.yıl alın. Harika bir arabadır sürüşü çok keyifldiir ve çok kıvraktırcihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kronik sorunu benzinlide yağ soğutucusu patlıyor
Benzinlimi dizelmi derseniz bence benzinli.
- 13-07-2024, 16:54:53320ied 40. yılda karar kıldım zaten arayıştayım. yağ soğutucusunu bilmiyordum . Teşekkür ettim yağ soğutucusunu önlemek için neler yapılabilir. Sahibindenmi araba arayayım nereden bulayım bilmiyorumGytr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaş 19 bilmiyorum bu işleri