2012 model, 320d kullanıyorum. 243 binde aldım.
309 bin şuan da hala kullanıyorum ama yakında satacağım. Arabada yazılım da var bu arada. Sürüş, keyfi vs mükemmel. Bakım konusunda gelirsen 3 yılda 50 bine yakın para harcamışımdır ıvır zıvırlarına. Motorda herhangibi bir sorun yok Şuan da. Ama kimse gitmeyeceğinin de garantisini vermez bütçen çok değilse 220km’ye kadar bakabilirsin. En kötü 50-60k’ya ağır bakımını yaptırır 2-3 yıl kullanırsın. Bütçem var derken 150 bine kadar 320d bakman daha iyi tabiki. İlk aldığım zamanlar altından kalkamazsın, yapamazsın dediler. Valla ben yaptım 😀 kimsenin lafını dinleme, mutlaka bu deneyimi tatmalısın. Aldığında ilk 30 saniye bekle, kapatırken de aynı şekilde. Bakımlarını aksatma. N47 motor bu işin vakkosudur bence. Yakıt konusuna gelirsekte ben tepede bir yerde oturuyorum ve hızlı kullanıyorum genel olarak. Yakıt tüketimim 8.1lt/100km. Sakin kullanımda ve düz bir yerdeysen 6.5-7lt’leri görmen çok rahat.