cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah kaza bela vermesin. Maşallah hayırlısı g20 iyide bizim çıtamızı aşıyor . ama ilerde neden olmasın ied i d ? hangisi tercihiniz acaba?
dizel araba sevmiyom