3 Yıl F30 320İ ED 320D kullandım tüm paketlerine bindim. Paranız varsa m sport yada 40.yıl alın. Harika bir arabadır sürüşü çok keyifldiir ve çok kıvraktır

Kronik sorunu benzinlide yağ soğutucusu patlıyor

Benzinlimi dizelmi derseniz bence benzinli.
320ied 40. yılda karar kıldım zaten arayıştayım. yağ soğutucusunu bilmiyordum . Teşekkür ettim yağ soğutucusunu önlemek için neler yapılabilir. Sahibindenmi araba arayayım nereden bulayım bilmiyorum

Yaş 19 bilmiyorum bu işleri