• 13-07-2024, 22:14:44
    #37
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Butceniz nedir bilmiyorum ama neden F10 değil?

    İki yıl F30 bindim. 3 yıldır F10 biniyorum.
    Şu anda 2016 model msport 5.20i var bende. Ayrıca RSA stage 1 yazılım mevcut. Orjinalinde alt devirler hantal. O nedenle yazılım artırdım. Şu anda hangi firmanın dyno girersem gireyim 250hp+ veriyor. Kullanımı çok güzel. Araca periyodik bakım dışında giden bir masrafım yok şükür. Ama bulunduğum bölgede f30'lar için servise motor yiyip gelenler, yağa su karışanlar vb F30 çok fazla geliyor.
    Ayrıca F10 gibi heybetli değil. Eğer butceniz 1.400.000, 1.500.000 seviyesinde varsa düşük km F10 bulunabilir. Kronik bir sorunu yok orijinal parça kullandığınız sürece.
  • 13-07-2024, 22:23:54
    #38
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Butceniz nedir bilmiyorum ama neden F10 değil?

    İki yıl F30 bindim. 3 yıldır F10 biniyorum.
    Şu anda 2016 model msport 5.20i var bende. Ayrıca RSA stage 1 yazılım mevcut. Orjinalinde alt devirler hantal. O nedenle yazılım artırdım. Şu anda hangi firmanın dyno girersem gireyim 250hp+ veriyor. Kullanımı çok güzel. Araca periyodik bakım dışında giden bir masrafım yok şükür. Ama bulunduğum bölgede f30'lar için servise motor yiyip gelenler, yağa su karışanlar vb F30 çok fazla geliyor.
    Ayrıca F10 gibi heybetli değil. Eğer butceniz 1.400.000, 1.500.000 seviyesinde varsa düşük km F10 bulunabilir. Kronik bir sorunu yok orijinal parça kullandığınız sürece.
    genç işi istiyorum. yakınımın bir 520i yanmıştı. bundanda ön yargılıyım . f10 a