• 11-07-2024, 15:05:32
    #19
    Aktif olarak hala kullandığım araç. Bir kaç problem haricinde gayet memnunum alırken ağır hasar kayıtsız bir araba aramıştım 6000 Tramerli Kaput değişen bir araç bulup almıştım. Öyle denildiği kadar sanayiye uğrama durumum yok tek sıkıntı yağ kaçakları ile ilgili oluyor onuda en son paraya kıyıp yaptırdım https://prnt.sc/VVpAQn-4iwwX yinede 1 sene içerisinde g20'ye geçmek istiyorum
  • 11-07-2024, 15:40:17
    #20
    Arda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif olarak hala kullandığım araç. Bir kaç problem haricinde gayet memnunum alırken ağır hasar kayıtsız bir araba aramıştım 6000 Tramerli Kaput değişen bir araç bulup almıştım. Öyle denildiği kadar sanayiye uğrama durumum yok tek sıkıntı yağ kaçakları ile ilgili oluyor onuda en son paraya kıyıp yaptırdım https://prnt.sc/VVpAQn-4iwwX yinede 1 sene içerisinde g20'ye geçmek istiyorum
    allah kaza bela vermesin. Maşallah hayırlısı g20 iyide bizim çıtamızı aşıyor . ama ilerde neden olmasın ied i d ? hangisi tercihiniz acaba?
  • 11-07-2024, 15:51:27
    #21
    2012 model 320d 30.000 km rede aldım aldığımda 4 yaşındaydı 7 sefer Türkiye Fransa yolculuğu yatım şu an 8 ci seferim ve Türkiyedeyim aracım şu an 150.000 km rede buğüne kadar tüm bakımlarını kendim yaptım yağını her 15000 km rede değiştiririm lastikleri her iki yılda değişirim ön arka fren disk ve balataları kendim değiştirdim bunların harici aküsü dahi ilk aküsü daha değişmedi sadece geçen yıl bu araçlarda kronik hastalık kapıların içerdeki tutma kolu sıcaktan eriyor onuda değiştirdim birde geçenlerde arka bağaj kapısının dügmesi bozuldu onuda 500 tlye sipariş verdim değiştirdim bunların harici hiçbirşey değişmedi. Araçtan çok memnunum değiştirmek dahi istemiyorum özellikle uzun yolda çok rahat ve konforlu yormuyor 3500 km re yolu 40 saatte her seferinde gelip gidiyorum aracı sadece benzin almak için stop ediyorum ben memnunum ve tavsiye ederim. Benim aracımın heryeri orijinal çoğu orijinalliğini görünüş için bozuyor ve konforu gidiyor. Alırsanda en güzeli orijinal alıp binmek
  • 11-07-2024, 16:28:57
    #22
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 model 320d 30.000 km rede aldım aldığımda 4 yaşındaydı 7 sefer Türkiye Fransa yolculuğu yatım şu an 8 ci seferim ve Türkiyedeyim aracım şu an 150.000 km rede buğüne kadar tüm bakımlarını kendim yaptım yağını her 15000 km rede değiştiririm lastikleri her iki yılda değişirim ön arka fren disk ve balataları kendim değiştirdim bunların harici aküsü dahi ilk aküsü daha değişmedi sadece geçen yıl bu araçlarda kronik hastalık kapıların içerdeki tutma kolu sıcaktan eriyor onuda değiştirdim birde geçenlerde arka bağaj kapısının dügmesi bozuldu onuda 500 tlye sipariş verdim değiştirdim bunların harici hiçbirşey değişmedi. Araçtan çok memnunum değiştirmek dahi istemiyorum özellikle uzun yolda çok rahat ve konforlu yormuyor 3500 km re yolu 40 saatte her seferinde gelip gidiyorum aracı sadece benzin almak için stop ediyorum ben memnunum ve tavsiye ederim. Benim aracımın heryeri orijinal çoğu orijinalliğini görünüş için bozuyor ve konforu gidiyor. Alırsanda en güzeli orijinal alıp binmek
    Maşallah allah kaza bela vermesin . Valla alıcazda işte sağlam bulabilirsek ancak her köşede yanlanılmış değil .
  • 11-07-2024, 20:13:14
    #23
    e90 kasa var bende f30 un bir eski kasası. dizelde aynı motoru kullanıyor. Dizeliin al zincir ve yağ pompası değişmişse 300 bine kadar motorda tık olmaz kral. Bu motor hakkında çok tecrübem var dizelini alırsan alım sürecinde detaylartı söylerim
  • 11-07-2024, 21:11:54
    #24
    AyyıldızWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanayide tanıdık varsa al
    yada 2 tane alin. biri sanayide yatiyoken digerine binersiniz donusumlu
  • 11-07-2024, 22:04:57
    #25
    245 bin km de yaga su karıştı kronik bunlarda.
    Zincir kırar kronik
    Sanziman dalgalanma yapar kronik
  • 11-07-2024, 22:08:09
    #26
    40.yıl kullanıyorum 2 yıldır 103binde araç sorun yok hala bakımına özen gösterirsen masraf açmaz. Ufak tefek kronik sorunları var ama aracına iyi bakar erken fark edersen sıkıntı açacağını düşünmüyorum. Tabii eski sahibinin nasıl kullandığı da önemli
  • 11-07-2024, 23:03:30
    #27
    100-150K KM bandında 320D sanayide iyi bir bmw ustasına goturup kontrollerini yaptır cebinde her zaman araba masrafına verebilecek +50K olsun sıkıntı yaşamazsın.
    Dizel hem çok yakmaz hem daha performanslı hem daha az sorunlu.