F30 Almalımıyım ?
37
●2.440
- 11-07-2024, 15:05:32Aktif olarak hala kullandığım araç. Bir kaç problem haricinde gayet memnunum alırken ağır hasar kayıtsız bir araba aramıştım 6000 Tramerli Kaput değişen bir araç bulup almıştım. Öyle denildiği kadar sanayiye uğrama durumum yok tek sıkıntı yağ kaçakları ile ilgili oluyor onuda en son paraya kıyıp yaptırdım https://prnt.sc/VVpAQn-4iwwX yinede 1 sene içerisinde g20'ye geçmek istiyorum
- 11-07-2024, 15:40:17allah kaza bela vermesin. Maşallah hayırlısı g20 iyide bizim çıtamızı aşıyor . ama ilerde neden olmasın ied i d ? hangisi tercihiniz acaba?Arda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 15:51:272012 model 320d 30.000 km rede aldım aldığımda 4 yaşındaydı 7 sefer Türkiye Fransa yolculuğu yatım şu an 8 ci seferim ve Türkiyedeyim aracım şu an 150.000 km rede buğüne kadar tüm bakımlarını kendim yaptım yağını her 15000 km rede değiştiririm lastikleri her iki yılda değişirim ön arka fren disk ve balataları kendim değiştirdim bunların harici aküsü dahi ilk aküsü daha değişmedi sadece geçen yıl bu araçlarda kronik hastalık kapıların içerdeki tutma kolu sıcaktan eriyor onuda değiştirdim birde geçenlerde arka bağaj kapısının dügmesi bozuldu onuda 500 tlye sipariş verdim değiştirdim bunların harici hiçbirşey değişmedi. Araçtan çok memnunum değiştirmek dahi istemiyorum özellikle uzun yolda çok rahat ve konforlu yormuyor 3500 km re yolu 40 saatte her seferinde gelip gidiyorum aracı sadece benzin almak için stop ediyorum ben memnunum ve tavsiye ederim. Benim aracımın heryeri orijinal çoğu orijinalliğini görünüş için bozuyor ve konforu gidiyor. Alırsanda en güzeli orijinal alıp binmek
- 11-07-2024, 16:28:57Maşallah allah kaza bela vermesin . Valla alıcazda işte sağlam bulabilirsek ancak her köşede yanlanılmış değil .flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 21:11:54yada 2 tane alin. biri sanayide yatiyoken digerine binersiniz donusumluAyyıldızWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle