40.yıl kullanıyorum 2 yıldır 103binde araç sorun yok hala bakımına özen gösterirsen masraf açmaz. Ufak tefek kronik sorunları var ama aracına iyi bakar erken fark edersen sıkıntı açacağını düşünmüyorum. Tabii eski sahibinin nasıl kullandığı da önemli