Arda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aktif olarak hala kullandığım araç. Bir kaç problem haricinde gayet memnunum alırken ağır hasar kayıtsız bir araba aramıştım 6000 Tramerli Kaput değişen bir araç bulup almıştım. Öyle denildiği kadar sanayiye uğrama durumum yok tek sıkıntı yağ kaçakları ile ilgili oluyor onuda en son paraya kıyıp yaptırdım https://prnt.sc/VVpAQn-4iwwX yinede 1 sene içerisinde g20'ye geçmek istiyorum
allah kaza bela vermesin. Maşallah hayırlısı g20 iyide bizim çıtamızı aşıyor . ama ilerde neden olmasın ied i d ? hangisi tercihiniz acaba?