flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 model 320d 30.000 km rede aldım aldığımda 4 yaşındaydı 7 sefer Türkiye Fransa yolculuğu yatım şu an 8 ci seferim ve Türkiyedeyim aracım şu an 150.000 km rede buğüne kadar tüm bakımlarını kendim yaptım yağını her 15000 km rede değiştiririm lastikleri her iki yılda değişirim ön arka fren disk ve balataları kendim değiştirdim bunların harici aküsü dahi ilk aküsü daha değişmedi sadece geçen yıl bu araçlarda kronik hastalık kapıların içerdeki tutma kolu sıcaktan eriyor onuda değiştirdim birde geçenlerde arka bağaj kapısının dügmesi bozuldu onuda 500 tlye sipariş verdim değiştirdim bunların harici hiçbirşey değişmedi. Araçtan çok memnunum değiştirmek dahi istemiyorum özellikle uzun yolda çok rahat ve konforlu yormuyor 3500 km re yolu 40 saatte her seferinde gelip gidiyorum aracı sadece benzin almak için stop ediyorum ben memnunum ve tavsiye ederim. Benim aracımın heryeri orijinal çoğu orijinalliğini görünüş için bozuyor ve konforu gidiyor. Alırsanda en güzeli orijinal alıp binmek
Maşallah allah kaza bela vermesin . Valla alıcazda işte sağlam bulabilirsek ancak her köşede yanlanılmış değil .