cihansvlgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
F30 dan hiç anlamıyorum. ama küçüklükten beri kalan içimde o araba sevgisi var. Hangi serisini tercih etmeliyim . Neyine dikkat etmeliyim . Aramızda daha önce kullanmış olanlar varmı teşekkür ediyorum cevaplarınız için
3 Yıl F30 320İ ED 320D kullandım tüm paketlerine bindim. Paranız varsa m sport yada 40.yıl alın. Harika bir arabadır sürüşü çok keyifldiir ve çok kıvraktır
Kronik sorunu benzinlide yağ soğutucusu patlıyor Benzinlimi dizelmi derseniz bence benzinli.