Dizel f30 öneririm hocam. Benzinli olan peugot ile ortak motor saf BMW motoru değil kronik sıkıntıları var. Ancak dizel olan has BMW motoru. Ekstra olarak 2015 öncesi motorları dizelde 184 beygir sonrası 190 beygir. 190 beygire geçişte BMW ekstra olarak çeşitli hatalarını da azalttı. Maksimum 150 bin km de almanızı öneririm. Özellikle yaşlılarda bulabilirseniz tadından yenmez gençler biraz hor kullanıyor arabayı. 2 bin dizel motoru çok güçlüdür arkadan itişli olması da arabayı çok keyifli hale getiriyor. Ancak bu güç yanlış ellerde çok kaza yaptırıyor ilk araç olarak kesinlikle önermem alınırsa bile çok dikkatli kullanmalı alan kişi. Ağır hasarlı olmamasını söylememe gerek yoktur diye umuyorum. Harici çok keyifli eğlenceli o fiyata performansına doyum olmayan bir araçtır. Hayırlı olsun şimdiden.