Hocam 5bin TL'ye hiçbir şey yapamazsın adamlar da haklı bende kiracıyım enflasyon tavan ekonomi iyi nağraları atanlar düşünsün.
Arada biz de kaynıyoruz yapacak bir şey yok .
Hocam ev sahibi olanla kiracıyı da eşit tutamazsınız ya, 5.000 TL'mi? %25 zam yapacak, hadi diyelim ki kiracı biraz anlayışlı biri diyecek ki kardeşim normalde 6.250 TL Ama bizi kurtarmaz 7.500 TL olsun. Bu işin matematiği budur. Biz böyle gördük, eniştem her sene 1 binayı komple 12 daire 1 senelik peşin kiralar, ve o daireleri de kiraya verir. O kiraların ben 5.000 TL'nin üstüne çıktığını 1 kere duymadım bazen de durumu olmayan kiracıdan almaz bile. Mersin gibi kira durumunun fahiş olduğu bir şehirde. Azıcık insaf. (Sözlerim size karşı değil genel olarak yazmak istedim.)