Herkes kafasına göre bir şey söylemiş.
1. Olarak 10 yılı geçtiği için ev sahibi sizi çok rahat çıkarır. Öyle 1 2 senede sürmez kimsenin dediği gibi.
2. Olarak %25 sizin için geçerli değil, 5 yılı geçtiği için size dava açabilir ve kira tespit davası açabilir. Bu da çevredeki evler kirası ne kadar ise o kadar olur.
3. Sizlere ihtar çeker yine çıkarır. İmkan var ise pazarlık yapın derim eğer çıkmak istemezseniz