Ben geçen sene taşındığım ve 3000 TL kiraya (dağ başı ufak bir ilçe) anlaştığım daire için bir hafta önce 8000bin e zor anlaşabildim en son. %168 zam oldu. Benim maaşım %50 artarken kira artış oranına bak şaka gibi. Ama taşınmak daha masraflı, hadi kafan attı taşındım desem taşınacak ev de yok. Böyle olunca he diyoruz. %25 zam oranını belirleyenlerin alnını karışlıyım. Normali TÜFE dir ve kira kontratı da öyle aslında ama koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi demek zorunda kalıyoruz.
Sizin sorunuza gelince. Bence 13bin değil 11-12 bin yapalım bari gibi anlaşmaya çalışın. İkna edemezseniz 13bine razı olun ya da başka daire bakın.