MustafaAta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz empati lütfen
Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 5bin TL'ye hiçbir şey yapamazsın adamlar da haklı bende kiracıyım enflasyon tavan ekonomi iyi nağraları atanlar düşünsün.
Arada biz de kaynıyoruz yapacak bir şey yok .
Hocam bende 5000₺ e oturayım demiyorum tabii ki. Aklımızdan maksimum 8-9bin geçiyordu ama yani orta yolu bulamıyoruz ev sahibi ile.