Hocam annemlerin yaptığı hatayı yapmışsınız. Aynı aralıkta kirada oturuyor. ev 2+1 70m2 60-70 yıllık daire. Köpek bağlasan durmaz.
1600-1700 civarından 4500 e çıkardı geçen sene. kontratı yenilemediler.
Korkuyoruz bu sene 10.000 ister diye.
Kimse kusura bakmasın kimsenin maaşı bu kadar artmadı. Her eve asgari ücretin %80 i kira isteniyor. Benim evim o kirayı hak eder mi diye düşünen yok.
Önceki yıllarda kimse kira ile geçiniyorum demez kirayı ek gelir görürdü.
Yamyamlık hat safhada.
7500 TL emekli maaşı alan babam 1500 ameliyatı için kredi ödediğinde aylık cebine 1500 TL kaldı.
Şimdi maaşı 10800 oldu. Mantıken kira eşitlemeyi geçen sene yaptığı için %25 yapılması gerekiyor. Bakalım martta belli olacak.
Ev sahipleri evi olmayanın maaşına çöküyor resmen.
Kirasını asgari ücret veya memur maaşının %80 i seviyesine endeksliyor.