Hocam ev sahibi olanla kiracıyı da eşit tutamazsınız ya, 5.000 TL'mi? %25 zam yapacak, hadi diyelim ki kiracı biraz anlayışlı biri diyecek ki kardeşim normalde 6.250 TL Ama bizi kurtarmaz 7.500 TL olsun. Bu işin matematiği budur. Biz böyle gördük, eniştem her sene 1 binayı komple 12 daire 1 senelik peşin kiralar, ve o daireleri de kiraya verir. O kiraların ben 5.000 TL'nin üstüne çıktığını 1 kere duymadım bazen de durumu olmayan kiracıdan almaz bile. Mersin gibi kira durumunun fahiş olduğu bir şehirde. Azıcık insaf. (Sözlerim size karşı değil genel olarak yazmak istedim.)
Hocam zaten haklısınız ama ülke de her şey pahalı adamın kafasında kendini kurtarması var sadece, ekonomi kötü olunca durum böyle oluyor sorun temelde var yani ev sahibine de suç bulmuyorum ben.