Hocam 10 yıldan fazla oturduğunuz için ipler biraz ev sahibinin elinde. Daha az önce haber okudum 14 yıllık kiracı. 10 bin tlden 24 bin tlye çıkarmak istemiş ev sahibi, kiracı da itiraz edince dava açılmış dava sonucu kiranın 24 bin tl olmasına karar kılınmış. O yüzden şuan sizin yapmanız gereken en mantıklı hareket ev sahibiyle konuşup onu yormayacağınızı istediği tutarları kabul edeceğinizi ama biraz daha düşürmesini istiyin. 12 bine bile düşse sizin için kârdır anlayışlı yaklaşırsanız o da cüzzi miktarda güzellik yapabilir.