zeusQ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev sahibi kirayı arttırabilir mi?
47
●2.028
- 24-03-2023, 14:21:435 evet hocam kabul ettim ben 5 i ben teklif ettim zaten 6 diyip boş boş konusinca inat gittim ben de 😂REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 14:23:42son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verirzeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez
bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de
tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil - 24-03-2023, 14:28:05Nereye perde asıyor kardeşim onu anlayamadım ben zaten 5000 i kabul ettim yanlış konuşunca ayarım.kscti ona o sürprizi yapsam mı diyorum 5 bin ne fakir eder beni ne zengin ondan diyorum hak geçmesin diye 5000 ben yaptım zaten kendi kiracima 1 yıl fecse bile 1 TL zam yapmış insan değilimDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 14:59:37Hiç bir şey yapamaz korkma. Arkadaşımın bağdat caddesinde dairesi var. Karşısındaki daire 28 bin. Kiracısı 3750e oturuyor. Geçen ay 6 bin zorla yaptırdı. 2 senedir mahkemeye verdi. Kendi oturacak olmasına rağmen çıkartamıyor. Mahkeme 8-9 ay sürdü. Üst mahkemeye gitti kiracı 6 ayda o sürdü. Tekrar iptal için başvurdu falan 2 sene oldu hala çıkarabilmiş değil.
Öyle kolay olmuyor çıkarmalar. Haksız arttırım ve keyfi değil zorunlu olsa bile çıkartamıyorsun.
He benim kiram 2250di şu an 5 yaptım eylülde e 8-9 olacak ancak yeni kiracılar min 15 olduğu için tamam diyip geçiyorum. - 24-03-2023, 15:34:29Ama 2500 den 5000 normal hocan bence hak yemek istemem ben de Allah büyüktür görüyor sonuçta bir şey demek istemiyorum sen bile yapmışsın 2250 en 5okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 16:32:06Bilmeden yanlış yönlendirmeyin insanları, boşa da korkutmayın. Evde oturacak diye kiracıyı çıkartırsa (ki en az tahliye davası 2 senede sonuçlanır) 3 yıl boyunca eve kiracı alamaz. Alır ise kiracıya yüklü tazminat ödemek zorunda kalır.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle