• 24-03-2023, 13:33:10
    #28
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi anladıim.hocam ne bileyim hakta geçmesin diyorum kıtalara bakiyoeum burada 7 bin ₺ falan
    etraftaki kiralara 5 sene sonunda bakarsın dostum. Ev sahibinin muhasebecisi gibi davranmayı bırakın artık. Gayrimenkul yatırımı insanın geçimini sağlamak zorunda değil. Barınma hakkı doğal hakkımız, kimseyi zengin etmek zorunda değiliz.
  • 24-03-2023, 14:19:51
    #29
    Zor değil hocam çık git evimden der. Olay çözülür. 5k bence gene razı olunacak rakam.
  • 24-03-2023, 14:21:43
    #30
    REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor değil hocam çık git evimden der. Olay çözülür. 5k bence gene razı olunacak rakam.
    5 evet hocam kabul ettim ben 5 i ben teklif ettim zaten 6 diyip boş boş konusinca inat gittim ben de 😂
  • 24-03-2023, 14:23:42
    #31
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2+1 hocam
    son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir

    kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez

    bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de

    tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil
  • 24-03-2023, 14:28:05
    #32
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir

    kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez

    bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de

    tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil
    Nereye perde asıyor kardeşim onu anlayamadım ben zaten 5000 i kabul ettim yanlış konuşunca ayarım.kscti ona o sürprizi yapsam mı diyorum 5 bin ne fakir eder beni ne zengin ondan diyorum hak geçmesin diye 5000 ben yaptım zaten kendi kiracima 1 yıl fecse bile 1 TL zam yapmış insan değilim
  • 24-03-2023, 14:59:37
    #33
    Hiç bir şey yapamaz korkma. Arkadaşımın bağdat caddesinde dairesi var. Karşısındaki daire 28 bin. Kiracısı 3750e oturuyor. Geçen ay 6 bin zorla yaptırdı. 2 senedir mahkemeye verdi. Kendi oturacak olmasına rağmen çıkartamıyor. Mahkeme 8-9 ay sürdü. Üst mahkemeye gitti kiracı 6 ayda o sürdü. Tekrar iptal için başvurdu falan 2 sene oldu hala çıkarabilmiş değil.

    Öyle kolay olmuyor çıkarmalar. Haksız arttırım ve keyfi değil zorunlu olsa bile çıkartamıyorsun.

    He benim kiram 2250di şu an 5 yaptım eylülde e 8-9 olacak ancak yeni kiracılar min 15 olduğu için tamam diyip geçiyorum.
  • 24-03-2023, 15:34:29
    #34
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey yapamaz korkma. Arkadaşımın bağdat caddesinde dairesi var. Karşısındaki daire 28 bin. Kiracısı 3750e oturuyor. Geçen ay 6 bin zorla yaptırdı. 2 senedir mahkemeye verdi. Kendi oturacak olmasına rağmen çıkartamıyor. Mahkeme 8-9 ay sürdü. Üst mahkemeye gitti kiracı 6 ayda o sürdü. Tekrar iptal için başvurdu falan 2 sene oldu hala çıkarabilmiş değil.

    Öyle kolay olmuyor çıkarmalar. Haksız arttırım ve keyfi değil zorunlu olsa bile çıkartamıyorsun.

    He benim kiram 2250di şu an 5 yaptım eylülde e 8-9 olacak ancak yeni kiracılar min 15 olduğu için tamam diyip geçiyorum.
    Ama 2500 den 5000 normal hocan bence hak yemek istemem ben de Allah büyüktür görüyor sonuçta bir şey demek istemiyorum sen bile yapmışsın 2250 en 5
  • 24-03-2023, 16:32:06
    #35
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir

    kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez

    bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de

    tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil
    Bilmeden yanlış yönlendirmeyin insanları, boşa da korkutmayın. Evde oturacak diye kiracıyı çıkartırsa (ki en az tahliye davası 2 senede sonuçlanır) 3 yıl boyunca eve kiracı alamaz. Alır ise kiracıya yüklü tazminat ödemek zorunda kalır.
  • 24-03-2023, 16:38:40
    #36
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibi kirayı 2500 den 5000₺ yapabilir mi? Ben ona tefe TÜFE'ye gore yapsam hak yemiş olur muyum?
    3 yılım
    2500 den 6000₺ yapmaya çalıştı ben de dalga mı geciyorsun şeklin de konuştum başka yer onun kirasını arttırmış diye benden alıp oraya vermek istiyor.
    Sizce 2500 den 5000 yapayım mı yoksa 3500 yapıp devam mı edeyim hakkı mi bu? Gıcık gıcık konuşuyor sen bilirsin vs gibisinden
    Konuş orta yolu bul.