son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir
kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez
bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de
tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil
Bilmeden yanlış yönlendirmeyin insanları, boşa da korkutmayın. Evde oturacak diye kiracıyı çıkartırsa (ki en az tahliye davası 2 senede sonuçlanır) 3 yıl boyunca eve kiracı alamaz. Alır ise kiracıya yüklü tazminat ödemek zorunda kalır.