Hiç bir şey yapamaz korkma. Arkadaşımın bağdat caddesinde dairesi var. Karşısındaki daire 28 bin. Kiracısı 3750e oturuyor. Geçen ay 6 bin zorla yaptırdı. 2 senedir mahkemeye verdi. Kendi oturacak olmasına rağmen çıkartamıyor. Mahkeme 8-9 ay sürdü. Üst mahkemeye gitti kiracı 6 ayda o sürdü. Tekrar iptal için başvurdu falan 2 sene oldu hala çıkarabilmiş değil.

Öyle kolay olmuyor çıkarmalar. Haksız arttırım ve keyfi değil zorunlu olsa bile çıkartamıyorsun.

He benim kiram 2250di şu an 5 yaptım eylülde e 8-9 olacak ancak yeni kiracılar min 15 olduğu için tamam diyip geçiyorum.