son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir
kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez
bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de
tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil
Nereye perde asıyor kardeşim onu anlayamadım ben zaten 5000 i kabul ettim yanlış konuşunca ayarım.kscti ona o sürprizi yapsam mı diyorum 5 bin ne fakir eder beni ne zengin ondan diyorum hak geçmesin diye 5000 ben yaptım zaten kendi kiracima 1 yıl fecse bile 1 TL zam yapmış insan değilim