Hiç bir şey yapamaz korkma. Arkadaşımın bağdat caddesinde dairesi var. Karşısındaki daire 28 bin. Kiracısı 3750e oturuyor. Geçen ay 6 bin zorla yaptırdı. 2 senedir mahkemeye verdi. Kendi oturacak olmasına rağmen çıkartamıyor. Mahkeme 8-9 ay sürdü. Üst mahkemeye gitti kiracı 6 ayda o sürdü. Tekrar iptal için başvurdu falan 2 sene oldu hala çıkarabilmiş değil.
Öyle kolay olmuyor çıkarmalar. Haksız arttırım ve keyfi değil zorunlu olsa bile çıkartamıyorsun.
He benim kiram 2250di şu an 5 yaptım eylülde e 8-9 olacak ancak yeni kiracılar min 15 olduğu için tamam diyip geçiyorum.
Ama 2500 den 5000 normal hocan bence hak yemek istemem ben de Allah büyüktür görüyor sonuçta bir şey demek istemiyorum sen bile yapmışsın 2250 en 5