zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2+1 hocam
son anlaştığın rakamı bildirirsin ama sana tavsiyem ılımlı ol hocam düzenini bozma istese evime oturacam dese hakkı var gelir bir perde asar gider bir ay boşa bekletir sonra o evi 8 bine kıraya verir

kısaca zıtlaşma kuru kabadayılıktan kimseye bir şey gelmez

bak tayyip abiye kuru kabadayılık yaptı 12 yıldır suriyeli üstüne afgan üstüne binlerce zengin arap kıytırık naylon mont bile 1 bin tl oldu ülke de

tayyip abi gibi kuru kabadayılık yapma akıllı olmak lazım devir akıl devir horozluk devri değil