Şimdi anladıim.hocam ne bileyim hakta geçmesin diyorum kıtalara bakiyoeum burada 7 bin ₺ falan
etraftaki kiralara 5 sene sonunda bakarsın dostum. Ev sahibinin muhasebecisi gibi davranmayı bırakın artık. Gayrimenkul yatırımı insanın geçimini sağlamak zorunda değil. Barınma hakkı doğal hakkımız, kimseyi zengin etmek zorunda değiliz.