• 28-07-2022, 13:22:23
    #10
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için teşekkür ederim. Kullandığım üründe glutamin de mevcut.



    Çok teşekkür ederim. Önceliğim fiyat değil, maksimum performans.



    Ne kadar eksiğin kaldı





    Kreatin kullanmak için en azından 5-6 zaman geçmesini önermişti PT. Sizce şimdi erken değil mi?

    o zaman buyurun hocam size iki üç marka bırakıyorum fiyat olarak sorun yoksa piyasanın en iyi ürünleridir
    https://www.supplementler.com/urun/w...in-2300-gr-855
    https://www.supplementler.com/urun/o...ey-2273-gr-608
  • 28-07-2022, 13:24:59
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık 38 40 cm koldan sıkıldıktan sonra vicudum artık aldığım proteinler yetersiz gelmeye başladı bende dayanamadım 3 kutu steroid aldım amazondan en pahalısından 1.5 yıldır yapıyorum 40 kilo verdim ama vicud biryerden sonra kaldırmıyor haftada 2 koli yumurta yemekten kustum artık daha sonra protein tozlarına yöneldim rain vs veya yağ yakıcı l-kreatin gibi artık TAM BASMA ZAMANI 50CM KOLLA HAYATA DEVAM EDİCEM....
  • 28-07-2022, 13:27:42
    #12
    Lunapark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman buyurun hocam size iki üç marka bırakıyorum fiyat olarak sorun yoksa piyasanın en iyi ürünleridir
    https://www.supplementler.com/urun/w...in-2300-gr-855
    https://www.supplementler.com/urun/o...ey-2273-gr-608
    Kutuların ambalaj resimleri hoşuma gitti. Bunlardan birini tercih edebilirim Çok teşekkürler.

    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık 38 40 cm koldan sıkıldıktan sonra vicudum artık aldığım proteinler yetersiz gelmeye başladı bende dayanamadım 3 kutu steroid aldım amazondan en pahalısından 1.5 yıldır yapıyorum 40 kilo verdim ama vicud biryerden sonra kaldırmıyor haftada 2 koli yumurta yemekten kustum artık daha sonra protein tozlarına yöneldim rain vs veya yağ yakıcı l-kreatin gibi artık TAM BASMA ZAMANI 50CM KOLLA HAYATA DEVAM EDİCEM....
    Sizin hedefiniz çok yükseklerde gibi. Maşallah diyelim.
  • 28-07-2022, 13:29:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kutuların ambalaj resimleri hoşuma gitti. Bunlardan birini tercih edebilirim Çok teşekkürler.



    Sizin hedefiniz çok yükseklerde gibi. Maşallah diyelim.
    spor bir aşk bır tutku şuanda bile ismini duyunca kalbim hızlanmaya başladı hele ki yalnız yapmıyorsan arkadaşın sana destek çıkıyorsa hadi lan mustafa bas lan bukadar mısın sen dediğindeki o son kaldırdığın hareketteki yanmanın verdiği acı zevk beni bitiriyor resmen yaşadım hahahaha kızların yolda giderken sana bakması damarlarına hasta olan kızlar sırtını tırnak lazımmı gibi çok mesaj geldi coğunuda tırnaklarını kullandı bu zevkler varken neden basmıyım ahahha
  • 28-07-2022, 13:29:57
    #14
    çok iyi ödüllü bir marka

    kan değerlerinize baktırıp takviyelere magnezyum yanına çinko , d vitamini yanına b kompleks almanızı tavsiye ederim bir de ilerleyen zamanlarda omega 3-6-9 sağlıklı yağlar açısından çok faydalı olur (Çinko ve d vitamini dikkatli kullanılmalı)

    aldığınız marka çok kaliteli ama bence kreatinin değerinize baktırın düşük seviyelerdeyse kreatin creapure takviyesi alabilirsiniz ya da PT ile gidiyorsunuz o dediğinde alırsınız (Bence en etkili supplement bu)

    kilonuzun 1,5-2 kat protein almayı ihmal etmeyin yoksa pek bi anlamı olmaz
  • 28-07-2022, 13:43:31
    #15
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spor bir aşk bır tutku şuanda bile ismini duyunca kalbim hızlanmaya başladı hele ki yalnız yapmıyorsan arkadaşın sana destek çıkıyorsa hadi lan mustafa bas lan bukadar mısın sen dediğindeki o son kaldırdığın hareketteki yanmanın verdiği acı zevk beni bitiriyor resmen yaşadım hahahaha kızların yolda giderken sana bakması damarlarına hasta olan kızlar sırtını tırnak lazımmı gibi çok mesaj geldi coğunuda tırnaklarını kullandı bu zevkler varken neden basmıyım ahahha
    Sırtına tırnak lazım mı Mustafa. Hahahaha bu detay iyiymiş.

    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi ödüllü bir marka

    kan değerlerinize baktırıp takviyelere magnezyum yanına çinko , d vitamini yanına b kompleks almanızı tavsiye ederim bir de ilerleyen zamanlarda omega 3-6-9 sağlıklı yağlar açısından çok faydalı olur (Çinko ve d vitamini dikkatli kullanılmalı)

    aldığınız marka çok kaliteli ama bence kreatinin değerinize baktırın düşük seviyelerdeyse kreatin creapure takviyesi alabilirsiniz ya da PT ile gidiyorsunuz o dediğinde alırsınız (Bence en etkili supplement bu)

    kilonuzun 1,5-2 kat protein almayı ihmal etmeyin yoksa pek bi anlamı olmaz
    Çok değerli bilgiler, çok teşekkür ederim Vakti geldiğinde muhakkak kreatin tercih edeceğim, bu konuda oldukça tavsiye geldi.
  • 28-07-2022, 13:47:29
    #16
    Aldığınız marka sizi asla üzmez, bir kere deneme fırsatım olmuştu kullandığım ucuz pre w den bile fazla enerji vermişti pre w olmamasına rağmen. Ama benim görüşüm bcaa yerine glutamine daha etkili olacaktır. Tabi paranız varsa her ikisini de almanız en makuludur.
  • 28-07-2022, 13:55:49
    #17
    Wicker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığınız marka sizi asla üzmez, bir kere deneme fırsatım olmuştu kullandığım ucuz pre w den bile fazla enerji vermişti pre w olmamasına rağmen. Ama benim görüşüm bcaa yerine glutamine daha etkili olacaktır. Tabi paranız varsa her ikisini de almanız en makuludur.
    Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
  • 28-07-2022, 21:23:13
    #18
    Günde kg başı 1.6-2.2g protein alın, eğer 1.6g alıyorsanız 4 öğüne bölüp öğün başı 0.4 protein alın, eğer 2.2g ise, öğün başı 0.55g protein alın. Proteini tek seferde yüklü aldığınızda ihtiyacınız dışında ki, kullanılamadan yolculuğuna devam ediyor. (Bilimsel makale) Ayriyeten yanlış hatırlamıyorsam yapılan bir deneyde; öğünler arası 3 saat bırakılan denekler de daha etkili gelişme gözlemlenmiş.

    Proteine yüklenirken karaciğerinizi yorduğunuz unutmayın, enginar veya karaciğere iyi gelen sebzeleri tüketmeyi unutmayın. Bol bol yeşillik tüketin...

    Aldığınız besin değerlerini farklı besin kaynaklarından almanız gelişiminize olumlu katkı sağlayacaktır.

    Eğer creapure-creatin kullanmayı düşünüyorsanız DHT yükselttiğinden haberiniz olsun. Genetik olarak dökülmeye yatkın bir saçınız varsa saç kökleriniz daha da zayıflatarak saç dökülmesini arttırabilir. Bu kişiden kişiye farklılıkta gösterebilir.

    Bu süreçte doğru insanlardan, bilimsel makalelerden bilgilenmeyi unutmayın. Broscience sizi üzer

    Başarılar dilerim...