CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevabınız için teşekkür ederim. Kullandığım üründe glutamin de mevcut.



Çok teşekkür ederim. Önceliğim fiyat değil, maksimum performans.



Ne kadar eksiğin kaldı





Kreatin kullanmak için en azından 5-6 zaman geçmesini önermişti PT. Sizce şimdi erken değil mi?

o zaman buyurun hocam size iki üç marka bırakıyorum fiyat olarak sorun yoksa piyasanın en iyi ürünleridir
https://www.supplementler.com/urun/w...in-2300-gr-855
https://www.supplementler.com/urun/o...ey-2273-gr-608