Cevabınız için teşekkür ederim. Kullandığım üründe glutamin de mevcut.
Çok teşekkür ederim. Önceliğim fiyat değil, maksimum performans.
Ne kadar eksiğin kaldı
Kreatin kullanmak için en azından 5-6 zaman geçmesini önermişti PT. Sizce şimdi erken değil mi?
o zaman buyurun hocam size iki üç marka bırakıyorum fiyat olarak sorun yoksa piyasanın en iyi ürünleridir
https://www.supplementler.com/urun/w...in-2300-gr-855 https://www.supplementler.com/urun/o...ey-2273-gr-608