Lunapark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman buyurun hocam size iki üç marka bırakıyorum fiyat olarak sorun yoksa piyasanın en iyi ürünleridir
https://www.supplementler.com/urun/w...in-2300-gr-855
https://www.supplementler.com/urun/o...ey-2273-gr-608
Kutuların ambalaj resimleri hoşuma gitti. Bunlardan birini tercih edebilirim Çok teşekkürler.

ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık 38 40 cm koldan sıkıldıktan sonra vicudum artık aldığım proteinler yetersiz gelmeye başladı bende dayanamadım 3 kutu steroid aldım amazondan en pahalısından 1.5 yıldır yapıyorum 40 kilo verdim ama vicud biryerden sonra kaldırmıyor haftada 2 koli yumurta yemekten kustum artık daha sonra protein tozlarına yöneldim rain vs veya yağ yakıcı l-kreatin gibi artık TAM BASMA ZAMANI 50CM KOLLA HAYATA DEVAM EDİCEM....
Sizin hedefiniz çok yükseklerde gibi. Maşallah diyelim.