• 14-06-2022, 16:34:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese iyi forumlar,

    Burnum çok kötü bi halde değil dıştan ancak röntgen çektirdiğimde burun kemiğimin paramparça olduğunu gördüm. Motordan düştüm lise zamanlarında kavga da vs hep bi darbeye maruz kaldı yani burun

    Sorum şu ki muayene olduğum yer beni gazi üniversitesine yönlendirdi. Benim burda yapamayacağımı hastanede göğüs cerrahının olmadığını ve burun kemiğim paramparça olduğu için kaburgadan kıkırdak alınarak yapılacağını söyledi.
    Sonuç olarak gazi üniversitesinde burun estetiği olan varmı? Ne kadar fiyat çıkıyor? (Burnumda et de var + kırık sağlık durumuna giriyor mu ?)

    Nefes alamıyorum, uyuyamıyorum, uykumu alamıyorum. Aydınlatırsanız çok sevinirim değerli arkadaşlar.
  • 14-06-2022, 16:40:45
    #2
    Ben oldum da hocam bu sorularınızı rhinoplasty olan herkes cevaplayamaz gazi ünide burun ameliyatı olan biri var mı yazsanız daha iyi olurmuş fiyatlar da doktordan doktora değişiyor ben 1 yıl önce özelde 13kya oldum nefes alma probleminiz çoksa sigortayla yaptırıp estetik için de az bi parayla yaptırabiliyorsunuz sanırım
  • 14-06-2022, 16:49:18
    #3
    1 ay 2 gün geçti ameliyata gireli benimde hem et hem kemik vardı ayeıca burun kemiğim yamuktu ameliyat oldum şu anda burnumun ucu ödem olduğundan hem şiş hem oradaki deri hislerim az şişiklerin geçmesi en az 6 ay olarak doktordan bilgi aldım ayrıca dikişsiz ameliyat oldum sadece içeride dikiş var bir tane sağlık önemli bende uyuyamıyordum ameliyattan başka çare yok doktorun o öve öve bitiremediği nefesi ameliyattan en az 6ay ile 1 yıl arası almaya başlayacakmışım tabi sürekli masaj yapmak gerekiyor bu süreç masaja görede değişiklik gösterilebiliyor ameliyata girene kadar stres olmanıza gerek yok tek sorun ameliyat sonrası 1 hafta sıvı yemek durumunda kalıyorsunuz başka sorun yok hatırlayacağınız en son şey doktorun narkoz veriyorum sakin olun başınız dönebilir boğazınız ağrıyabilir miğdemiz bulanabilir demedi olacak çok zor bir ameliyat değil ama küçümsememek lazım çünkü ameliyat ameliyattır doktor seçini çok önemli doktoru seçerken dikkatli olun her yerde ameliyat olunmaz ben taksim devlet hastanesinde oldum vacit pamukçu
  • 14-06-2022, 16:53:35
    #4
    Eşim geçen perşembe oldu Adana devlet Hastanesinde raporunuz var ise ücretsiz olabiliyor sunuz yok ise ücretli yapıyorlar ben 4 bin ödedim rapor yoktu burunda yamukluk vardı kemigi alıp düzeltme yaptılar
  • 14-06-2022, 16:56:19
    #5
    kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay 2 gün geçti ameliyata gireli benimde hem et hem kemik vardı ayeıca burun kemiğim yamuktu ameliyat oldum şu anda burnumun ucu ödem olduğundan hem şiş hem oradaki deri hislerim az şişiklerin geçmesi en az 6 ay olarak doktordan bilgi aldım ayrıca dikişsiz ameliyat oldum sadece içeride dikiş var bir tane sağlık önemli bende uyuyamıyordum ameliyattan başka çare yok doktorun o öve öve bitiremediği nefesi ameliyattan en az 6ay ile 1 yıl arası almaya başlayacakmışım tabi sürekli masaj yapmak gerekiyor bu süreç masaja görede değişiklik gösterilebiliyor ameliyata girene kadar stres olmanıza gerek yok tek sorun ameliyat sonrası 1 hafta sıvı yemek durumunda kalıyorsunuz başka sorun yok hatırlayacağınız en son şey doktorun narkoz veriyorum sakin olun başınız dönebilir boğazınız ağrıyabilir miğdemiz bulanabilir demedi olacak çok zor bir ameliyat değil ama küçümsememek lazım çünkü ameliyat ameliyattır doktor seçini çok önemli doktoru seçerken dikkatli olun her yerde ameliyat olunmaz ben taksim devlet hastanesinde oldum vacit pamukçu
    Doğrudur hocam ama siz dikişsiz ameliyat olmuşsunuz benim kemiğim yamuk paramparça sağ ve sola ortadan ayrılmış durumda bu hale nasıl geldi bende bilmiyorum bütün kırıklar sol tarafa toplanmış ve sol tarafta et olduğu için tek delikten nefes almaya çalışıyorum hahahah. Göğüsten küçük bir yer açılarak kaburgadan kıkırdak alınıp burun komple açılıp orda ki kırık kemiklerin hepsi alınıp yeni kıkırdak koyacaklarmış. Şuan nefes alamaz vaziyetteyim ameliyat olucam ondan yana korkum yok sadece sormak istedim. Estetik olmak için veya görüntü için gitmiyorum hocam estetikler biraz tuzlu miktar olabilir ama benim ki sağlık durumu et var nefes alamıyorum kırık özellikle estetiğe gitmiyorum yani o yüzden fiyatı merak ettim sadece. Geçmiş olsun hocam inşallah düzelir bu nefes probleminiz sağlıklı günler.
  • 14-06-2022, 16:58:24
    #6
    bende 2 ay oldu iyimi yaptım kötümü yaptım seçemiyorum hani ortasındayım. İyiki yapmışım da demiyorum keşke yapmasaydımda. Ödemi bitmiyor 1 sene sürer dedi doktor toparlaması hani şiş indi ama helen şiş var bu inecek diyor doktor ve agrı sızı var.
  • 14-06-2022, 17:00:16
    #7
    Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 2 ay oldu iyimi yaptım kötümü yaptım seçemiyorum hani ortasındayım. İyiki yapmışım da demiyorum keşke yapmasaydımda. Ödemi bitmiyor 1 sene sürer dedi doktor toparlaması hani şiş indi ama helen şiş var bu inecek diyor doktor ve agrı sızı var.
    Geçmiş olsun hocam biraz sıkıntılı bir döneme sokuyor sizi ama sonrasında herkes iyi ki yaptırmışım diyordur ya. Nefes alamamak çok kötü uyku bile uyutmuyor
  • 14-06-2022, 17:23:41
    #8
    rotemedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam biraz sıkıntılı bir döneme sokuyor sizi ama sonrasında herkes iyi ki yaptırmışım diyordur ya. Nefes alamamak çok kötü uyku bile uyutmuyor
    Nefes almak güzel ,uyumak çok güzel o sorunlar çok şükür çözüldü. Ama ceremeside çok halen ilaçtı, masajıydı bakımıydı uğraşıyorum. Hani espiri malzemesi oldu yeminle ben kendime bu kadar bakmadım ömrü hayatımda burnuma baktığım kadar.