1 ay 2 gün geçti ameliyata gireli benimde hem et hem kemik vardı ayeıca burun kemiğim yamuktu ameliyat oldum şu anda burnumun ucu ödem olduğundan hem şiş hem oradaki deri hislerim az şişiklerin geçmesi en az 6 ay olarak doktordan bilgi aldım ayrıca dikişsiz ameliyat oldum sadece içeride dikiş var bir tane sağlık önemli bende uyuyamıyordum ameliyattan başka çare yok doktorun o öve öve bitiremediği nefesi ameliyattan en az 6ay ile 1 yıl arası almaya başlayacakmışım tabi sürekli masaj yapmak gerekiyor bu süreç masaja görede değişiklik gösterilebiliyor ameliyata girene kadar stres olmanıza gerek yok tek sorun ameliyat sonrası 1 hafta sıvı yemek durumunda kalıyorsunuz başka sorun yok hatırlayacağınız en son şey doktorun narkoz veriyorum sakin olun başınız dönebilir boğazınız ağrıyabilir miğdemiz bulanabilir demedi olacak çok zor bir ameliyat değil ama küçümsememek lazım çünkü ameliyat ameliyattır doktor seçini çok önemli doktoru seçerken dikkatli olun her yerde ameliyat olunmaz ben taksim devlet hastanesinde oldum vacit pamukçu