Herkese iyi forumlar,
Burnum çok kötü bi halde değil dıştan ancak röntgen çektirdiğimde burun kemiğimin paramparça olduğunu gördüm. Motordan düştüm lise zamanlarında kavga da vs hep bi darbeye maruz kaldı yani burun
Sorum şu ki muayene olduğum yer beni gazi üniversitesine yönlendirdi. Benim burda yapamayacağımı hastanede göğüs cerrahının olmadığını ve burun kemiğim paramparça olduğu için kaburgadan kıkırdak alınarak yapılacağını söyledi.
Sonuç olarak gazi üniversitesinde burun estetiği olan varmı? Ne kadar fiyat çıkıyor? (Burnumda et de var + kırık sağlık durumuna giriyor mu ?)
Nefes alamıyorum, uyuyamıyorum, uykumu alamıyorum. Aydınlatırsanız çok sevinirim değerli arkadaşlar.